Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ 23/7/2014. Πίνακες πλεονασμάτων (υπεραριθμιών) και κενών.

Συνεδρίασε σήμερα, Τετάρτη 23-7-2014 και ώρα 09.00, το ΠΥΣΔΕ Έβρου (ο συν. Κωνσταντινίδης, αντικατέστησε το συν. Λεμονίδη, παρόντα τα υπόλοιπα τακτικά μέλη) με θέματα ημερήσιας διάταξης:
1. Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
Εγκρίθηκαν όλες οι αιτήσεις (Ξανθοπούλου, Λαζάκη, Ζαβαλιάρη)
2. Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή
Εγκρίθηκαν όλες οι αιτήσεις (Φακούδης, Γερακόπουλος)
3. Ένσταση συναδέλφου κατά της απόφασης επιλογής και τοποθέτησης της Προϊσταμένης του τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων.
Απορρίφθηκε ομόφωνα
4. Ένσταση συναδέλφου για μόρια προϋπηρεσίας που δεν της αποδόθηκαν
Έγινε δεκτή
5. Πλήρωση θέσης Διευθυντή στο Γυμνάσιο Σουφλίου.
Από τους πίνακες, υπάρχει αίτηση τοποθέτησης του συν. Τσιότρα Παναγιώτη (ΠΕ01) και το ΠΥΣΔΕ εισηγείται στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης την τοποθέτηση του.
6. Αναμόρφωση των ΠΙΝΑΚΩΝ κενών και πλεονασμάτων μετά τις μεταθέσεις. Ρύθμιση υπεραριθμιών.  
Η ρύθμιση των υπεραριθμιών γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45/τ. A’/08-05-1996), όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 12 του ΠΔ 100/1997 (ΦΕΚ 94/τ. Α’/22-05-1997). Λεπτομέρειες ΕΔΩ.
Μπορείτε στους παρακάτω πίνακες να δείτε σε ποια σχολεία και σε ποιες ειδικότητες προέκυψαν υπεραριθμίες (σημειώνονται με μπλε χρώμα) και σε ποια σχολεία υπάρχουν κενά (σημειώνονται με κόκκινο χρώμα και πρόσημο -).
Κλικ στις παρακάτω εικόνες για μεγέθυνση.


















Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στη Δ.Δ.Ε Έβρου από την Πέμπτη 24/7/2014 μέχρι και την Δευτέρα 28/7/2014.
Η επόμενη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ, όπου θα κριθούν ονομαστικά οι υπεράριθμοι, μόνο στις ειδικότητες στις οποίες υπάρχουν κενές θέσεις στην ίδια ομάδα σχολείων (επομένως οι υπόλοιποι συνάδελφοι δεν υπάρχει λόγος να ανησυχούν), θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 29/7/2014.

Επίσημη ενημέρωση από τη Δ.Δ.Ε Έβρου: ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.